Tuesday, September 16, 2008

Eerstejaarsweekends

Jawel, weekends.
Ik ga op weekend (stiekem is het een mid-week, maar dat klinkt dus echt niet) als EersteJaarsWerking (EJW) mens in het presidium van WINA.
Stefa gaat op weekend als eerstejaars met haar kring.

En aangezien ik al om 10 uur 's morgens in het station van Leuven moet zijn, ga ik straks met men enorme rugzak op Stefa's kot slapen.
Het is echt te ver om op de fiets te doen met die zak op m'n rug.
En omdat ik liever niet een wrak ben als ik daar aankom, ga ik bij Stefa slapen.
Zij woont op 10 minuten van het staion, handig toch =D

Gezien Stefa nu naar het eerste jaar gaat is ze een 'schachtin'.
Ondertussen is ze mijn "ok schachtje, .... ik bedoel schatje"-mopjes al gewoon.

Ahum, morgen vertrek ik dus, en straks ben ik al weg,

tot vrijdag iedereen !

No comments: