Monday, March 31, 2008

Stokje

Nu ja, i kwist dat ik hem ging terugkrijgen, omdat ik dit lijstje zelf aan Linde had gegeven... maar toch doet stokken tegen je hoofd krijgen pijn.
Kzal de vraagje soplossen zekers =).

1. Typ wat je wil zeggen, als je deze wereld verlaten hebt, en je nog één iets mag vragen aan gelijk wie.

"Blijf bij me?"


2. Indien je de wereld kon herschilderen, wat zou je dan zeker veranderen van kleur?

Mensen blauw maken.
Zonder reden, lijkt me gewoon grappig.

3. Lijfgeuren, bloemengeuren, exotisch, koeienvlaaien?¦ Wat ruik jij het liefst en heb je enig idee waarom?

Ik ruik een paar dingen wel graag.
Een ervan is benzinne. Ok het klinkt freaky enzo, maar ik ruik het gewoon graag.
Het andere is mijn Stefa'tje ^^ .

4. Droom je van een mooie toekomst? Wat wil je verbeteren aan het leven dat je nu leid? Of leef je nu al in een droomwereld?

Het is goed aan het gaan zoals het nu bezig is.
Dus alles mag zo blijven verder evolueren.

5. En stuur dit stokje door,maar je mag de vragen in geen geval veranderen!

Ik keil dit stokje tegen de koppen van:
Stefa (eigenlijk gooi ik heel lichtjes hoor), Nathan, en Lucie.

No comments: