Tuesday, March 11, 2008

Vanalles en nog wat

Ik suck...
in titels bedenken van mijn posts dan.
Hetgeen eigenlijk vrij logisch is omdat hetgeen ik hier meestal neertyp een soort improvisatie is.

Hoe dan ook, afgelopen zondag zijn Stefa en haar ouders naar Leuven gekomen, en zijn we wezen kijken naar een studiootje voor haar.
Het was wel wat aan de kleine kant, maar echt super gezellig.
Nogal lastig om dit zo met woorden uit te leggen, maar ik zal proberen.
De studio was feitelijk in twee delen gedeeld door een enorme hoogslaper, dus in de kant waar de hoogslaper niet staat, en daar waar hij wel staat.
Onder de hoogslaper is er een badkamer gemaakt, en de andere 'kamer' is dan de leefruimte.
Normaal gezien gaan we het deze zomer naar Stefanie's goesting opknappen, 'k zal dan wel foto's posten ofzo.
Hoe dan ook, Stefa komt hier wonen, wat fantastisch nieuws is voor ons natuurlijk ^^.

Voor de rest ben ik enorm druk met Supernova (jawel, de opkomende presediumploeg voor WINA) , waarvan de naam nu wel bekend mag worden. En met mijn lessen natuurlijk.
En deze keer ben ik neit aan het zwanzen, ik ben serieus erg hard al mijn vakken aan het bijhouden. Gevolg: de mama is trots, en ik voel me oud.
Deze zaterdag is het info-dag van onze faculteit en ik ga dus helpen, jochei.
Euhm... wat nog allemaal?
nopz, dat was het...

Tot de volgende post.

1 comment:

Anonymous said...

Mhm... nog 6maand en ik woon in leuven =]
snoepsieeeee HOU VN JOU!
x.