Sunday, July 13, 2008

heaven is a place on earth ...

... en die plek is bij m'n liefje.
De afgelopen weken waren super,
ik heb haar heel veel gezien, we hebben heel wat gelachen, onozel gedaan, over stomme dingen boos geweest, het weer goed gemaakt.
*zucht*

't gaat allemaal veel te rap voorbij...
En toch: volgend jaar komt ze dichter bij mij wonen, ga ik haar meer zijn, zijn we weer een jaartje meer samen.
Gaat alles nu te snel of kan alles niet snel genoeg gebeuren.
Vreemd gevoel, maar 't is wel een goed gevoel.
En 't is een gevoel dat ik al lang wilde voelen.
Ik ben zo een beetje waar ik wou zijn.
En nu nog (deftig) leren rijden.


Rock zottegem was zalig trouwens,
favorieten waren: Flogging Molly, Blondy en Zita Swoon.

2 comments:

Anonymous said...

mijn comment moest dus hier zijn hé ;-)

<.333

jouw blogje is zooo lief!
Khou van je !!!!!!
<.33

GertVAG said...

"Baby you're all that I want.
When you're lying here in my arms
I'm finding it hard to believe
We're in heaven. "

Deed mij denken aan 'Heaven' van DJ Sammy, ben blij voor jullie :-) En ook stiekem beetje jaloers ! :-p