Friday, October 3, 2008

Cantus

Ik ben moe, ik stink naar bier, en mijn codex is een pak bruiner en een stuk voller geworden.
De cantus was dus erg geslaagd.

De schachtjes hebben dat heel goed gedaan gisteren/vandaag : ik heb nooit al te lang moeten wachten op mijn pint.

En gezien het openingscantus was (den eerste van het jaar) zat heel Ons Huis vol met mensen van andere kringen/clubs. Er was zelfs een enkeling van Wina Gent !
Hoe dan ook, ik was zo'n beetje omringd door niet-kringleden: links van mij zat Stefa (mijn vriendin, Psychologie), rechts van mij Carl (VTK) en gezelschap (VTK, LBK?, en nog iets) , verder links van mij zat een delegatie VRG'ers.
We hebben dus veel kringliederen gehoord.
Volgende donderdag is het blijkbaar NFK cantus. Misschien is het wel nuttig voor de inter-kring relaties als we daar en masse onze koppen laten zien.


We hebben ook wel droef nieuws gehoord: Ons Huis (een van onze vaste cantus stekjes) twijfelt er blijkbaar over of ze nog cantussen willen toelaten in hun zaaltjes. Het ging een beetje van ons afhangen wat het ging worden naar het schijnt.
Nu, we hebben het proper gehouden; we zullen wel zien wat ze gaan doen zekers ?

No comments: