Wednesday, December 17, 2008

Een nieuwe site, een nieuw adres...

Binnenkort gaat deze site verdwijnen.
Jammer maar helaas.

Zoals iedereen kan zien draait deze site op mijn studentenspace van de kuleuven.
Waar ik maar 40 Mb op mag zetten.
en gezien ik om de week een mailtje krijg met daarin 'u zit bijna tegen uw limiet'.
heb ik besloten om deze space niet meer te gebruiken, en hier enkel een doorverwijspagina naar mijn nieuwe site te plaatsen.

Wat dan met deze blog?
Deze blijft bestaan, maar op een andere manier.
Hoogstwaarschijnlijk niet meer bij blogger, maar op iets dat Nathan en ik (maar vooral nathan) in elkaar gaan boksen.

De site is nog niet helemaal af: het interactieve deel moet nog voledig uitgewerkt worden.
Maar omdat de rest al goed zit, wil ik de site gerust met jullie delen.

bij deze:

http://stijnd.studentenweb.org/

No comments: