Monday, December 1, 2008

Politici, ..., huh?

Ik heb nog nooit over politiek gepost, maar dit doet me koken.

Hoe wereldvreemd kunt ge zijn?
Die politici van tegenwoordig zijn er wel goed in anders.

"Hola, vrije meningsuiting mag niet want dan krijgt ge toestanden als mensen die gewoon hun mening vertellen aan anderen. En als er iets is dat we niet willen, dan zijn het wel mensen die nadenken en een mening hebben. Beseefen jullie wel, waarde colega's, dat op dit moment een of andere blogger iets stouts over u aan het schrijven kan zijn? Afmaken die handel! Oppakken en uitroeien moeten we ermee! *applaus en 20 Sieg Heils* ".

Ligt het aan mij of zijn het opeens allemaal facisten geworden?
Dat het belang zo'n louche uitspraken doet, dat verbaast niemand want dat doen ze al jaar en dag.
Maar als de CD&V ook al zo begint, en als de fucking minister van defensie zegt dat zowat elke internettende belg 'de vijand' en 'staatsgevaarlijk' is. Waar zijn we dan mee bezig?

We weten nu al lang dat de politiekers enkel voor hun eigen goed in de regering zitten.
Mensen helpen? Het land besturen? Allemaal niets voor hun. Hun eigen zakken vullen, ja daar zijn ze goed in.
Ondertussen braafjes doen alsof ze het beste met ons voor hebben.
En dan gebeurd dit: iemand heeft te veel commentaar op een van onze top-politiekers, die wordt ontslagen en opeens zijn alle mensen die hun mening online zetten staatsgevaarlijk.
Tot hier toe mocht het allemaal, zolang ge die dingen op café zei tegen een 6-tal zatte mensen.
Het kon allemaal geen kwaad.
Vanaf mensen het heel publiek gaan maken, dan is het 'laster en spot' en moeten we allemaal dood.
Wel meneer De Crem, heren en dames politici:

FUCK YOU



met dank aan: deze blog

Opeens voel ik me terug zoals ik me voelde op m'n 14de: boos en anarchistisch

1 comment:

GertVAG said...

How low can you go, die Crem flatert nog harder dan Flahaut.