Wednesday, February 20, 2008

Examenresulaten en dergelijke

Examenresultaten:

Inleiding tot de Hogere Wiskunde: 6
Beginselen van Programeren: 14
Logica voor Informatici: 11
Structuur en Organisatie van Computersystemen: 10

Tegenvaller voor IHW, maar een verwachtte tegenvaller, heetgeen het iets dragelijker maakt.
Er is nog september. ^.^
Met de hakken over de sloot voor SOCS, en net iets verder kunnen springen voor Logica en BVP.
Maar over het algemeen ben ik er wel tevreden mee.
Gezien het aantal mensen met 2 of meer buizen, moet ik eigenlijk héél tevreden zijn.
Maar die IHW buis is er net te veel aan.
Ochja, 't heeft nu toch geen zin om te blijven staren naar die punten, en nu volle buzze te geven voor de 6 vakken die ik dit semester heb.
Ze zijn stuk voor stuk veel moeilijker, maar ik ben een ervaring rijker (illusie armer?) en zie het deze keer wel zitten. Ik ga proberen om deze keer mijn lessen beter bij te houden, hetgeen niet zo evident is eigenlijk, maar ik moet er iets voor over hebben , I guess.

Hoe dan ook, Donderdag weer karate-training. Mijn eerste als 4de kyu ( klik ) , ik kijk er naar uit eigenlijk.
Jammer genoeg valt de vergadering inzake de Preasidium-ploeg van WINA voor volgend jaar op dezelfde dag. En daar zal ik dan niet naartoe kunnen gaan. Nu ja, ik heb ze een mailtje gestuurd om te zeggen waarin ik geïnteresseerd ben, we zien wel wat er van komt... (Ik wil zo'n breed lint, verdorie ! ).

En deze vrijdag komt mijn Stefa logeren, voor een of ander info ding aan de fac. Psych. , ofzo, whatever, wat mij uitmaakt is dat ze naar hier komt en blijft slapen ^.^ .

Tot de volgende,


Stijn



1 comment:

Anonymous said...

:D thx for the drawing!

and yay for the ne site!

and ducks pwn penguins 10 times!