Wednesday, February 20, 2008

PS-tekeningen en banner

Telt iets dat ik in photoshop heb getekend als tekening, of hoort het bij photoshop?
Volgens mij is het tweede eerder waar, het probleem was dus dat ik geen deftige categorie kon verzinnen, dus heb ik 'Abstract' veranderd naar 'Abstract en Drawings', welke verband houden, omdat ze beiden photoshop 'from scratch' zijn.
Een afbeelding gemaakt vanuit het niets, als het ware.

Hoe dan ook, ik hoop dat jullie de tekening/photoshop-werkje kunnen smaken.
En oh ja, ik heb ook een banner op de 'links' pagina gezet, voor die enkeling die naar me wilt linken met een afbeelding.
Ook is er een nieuwe link toegevoegd, en wel een naar een echt prachtige site (IMO), dus ga zeker eens kijken onder banner links.


Cheers,

Stijn

1 comment:

Anonymous said...

*comments*

commentverslaafd kindje :D

^-^ duckys still überpwn penguins 10 times..


and pink hair is SCARY
:P