Wednesday, February 27, 2008

Nieuwe Strip, Completed

Nieuwe strip, featuring Capt. Obvious (voor de niet kenners : link ).

Is iedereen weer tevreden.
Niet echt veel zin om iets op te schrijven, maar toch ene korte update:

Fudnamenten was zoals ik al zei erg leuk.
De 'string-humor' blijft erg in trek, en dat zal zo wel ook blijven aangezien we after-all informatici zijn ^^ behalve dan die paar ex-fysici. 'k Moet wel zeggen dat ze zich goed aanpassen enzo.

Hoe dan ook vandaag beetje geprutst aan een logo voor de opkomende presidium-ploeg [SENCORED] , waarvan de naam overduidelijk niet mag uitlekken.
Blijkt dat ik en Joris (weer een fysicus, 't is me allemaal iets) exact hetzelfde idee hadden, en dus identieke logo's hebben gemaakt.
en als wij twee hetzelfde hebben gedacht, zullen er waarschijnlijk wel meer zijn.
De vergadering morgen gaat hilarisch worden.
Soit ik en men grote mond hebben dus op de vorige vergadering gezegd dat ik er zou raken, maar dat ze er dan wel men zweetgeur en karatekostuum bij moeten nemen.
Ik kleed me however meestal wel om na de training, en alsdus zal ik enkel stinken.
Of ik zou speciaal voor al die lieve mensen een uitzondering moeten maken.
We'll see.
'k Ga zo al gene tijd hebben om me om te kleden me dunkt.
Dat moet dan maar in de WINA-kelder ofzo.

'k ging het dus kort houden... HAH, fooled yah !
Hoe dan ook,
een lekkere brok nostalgie met, jawel, GUNDAM WING.
on-line streaming hier: (klik).
Ik heb er in den tijd heel vaak naar gekeken enzo, en nu ik het verhaal snap, vind ik het eigenlijk wel echt,echt goed. 't Is zovele meer dan grote robots die elkaar afknallen (u snapt waarom ik er vroegr naar keek), maar het verhaal zit nog eens goed ook. De samoerai-mentaliteit in de soldaten is ook fantastisch.
M.a.w. ik ga blijven kijken ^^.

3 comments:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

haha :p

Sander Van der Maelen said...

Zalig, DANKU voor de link naar Gundam Wing. Ik weet al hoe ik m'n vrije uren zal vullen de komende weken.