Sunday, February 24, 2008

Weg advertenties

Kwaliteit van ads was te laag, en de afbeeldingen waren pixelig.
Kon ik niet mee leven,weggehaald.

Mss es een donatie-programma opstarten?
Of jullie kunnen we ook gwn es op een pint trakteren, whatever works for you ^^.

Het gastenboek lijkt vrijwel een succes,
dus dat is toch al goed afgelopen,
nu wat TM-N spelen ofzo.
Statistiek gedaan en Perl geprogrameerd,
en dat allemaal op éen en een halve dag.
Op zo'n momenten hebt ge dan het gevoel dat ge echt goed bezig zijt hé.
Nuja,
gisteren met Stefa naar zo info-dagen van de KUL geweest.
's Morgens (ma echt belachelijk vroeg) om 10 uur begon dat dus, in een of andere aula in't centrum... *huiver*
Als student aan campus Arenberg kreeg ik vrijwel meteen rillingen.
Hoe dan ook na eerst wat practische zever die ik ook allemaal al eens vaag had gehoord/gelezen, was er een leuke afwisseling met een prof die een kwartiertje les kwam geven over haar studie-onderwerp: 'zelfverminking'. En er waren foto's bij... geweldig entertainenent natuurlijk.
De mevrouw van de studiebegeleiding was "lief" (dixit Stefa), en de studentenvereniging Psychkring van de Pavlov (go figure) has ook wel een deftige presentatie.

Daarna even in het parkje gaan zitten,
en na vele gezeur (want ik had ECHT geen zin) zijn we ook naar de presentatie van pedagogie geweest.
De eerste spreekster deed het wonderbaarlijk slecht, en na de eertse 50 seconden lag iedereen ver te slapen.
Het erge is dat ik me realiseerde dat die vrouw daar vanvoor aan een hele meute studenten verkondigde HOE je zo'n info-dagen moet presenteren, hoe je les moet geven, etc. Laat ons hopen dat de pedagogen veel brossen.

Gevolg van dit alles: fijne dag gehad, en Stefa ziet volgend jaar al wat meer zitten.
Mission accomplished !

No comments: