Tuesday, May 13, 2008

Draakjes en Statistiek

Tijdens een extreem creatieve en hyper bui heb ik me vandaag aan het tekenen gezet.
Het resultaat daarvan is een 'collab' met Linde (die trouwens dringend haar blog eens mag updaten). Hoe dan ook, het is een wallpaper geworden, en hij is te bezichtigen op deze site:
Surf naar art->photoshop en scroll naar de wallpapers.

De rest van de dag was jammr genoeg minder productief.
Toon,Joris en ik zijn vandaag naar de pc-klas in de LUDIT geweest om aan ons project statistiek te werken. We hebben er zo'n twee uur aan bezig geweest, en hebben eigenlijk wel heel veel gedaan, enkel om tot het besluit te komen dat wat we hebben gedaan wel klopt en goed en mooi is enzo, maar er helaas wenig mee aan te vangen is omdat de dataset niet normaal verdeeld bleek. Frustratie allom!
Nu is het dus hopen dat we(ik) ons (mij) hebben (heb) vergist en dat die zever toch mooikes normaal verdeeld gata wezen.
Beetje rondvragen bij wiskundigen ofzo, en anders voortploeteren met de Wilcoxon-rangsomtest. Voor de niet kenners: deze is erg omslachtig en irritant.

And now for something completely different: mijn nieuwe deo ruikt echt wel goed ^^.

Dat was het dan weer voor deze keer,

Cheers,

Stijn

No comments: