Friday, May 30, 2008

Vandaag

Ik heb wat nieuwe dingen online gesmeten,
zijnde een strip (bij art -> comic) en een signature (bij art -> photoshop -> signatures).

Ik wou ook nog even melden dat ik niet meer elke keer dat ik een strip maak het in mijn blog zal schrijven om te voorkomen dat ik een 10-tal posts heb genre 'ja ik heb dus een nieuwe strip upgeload... dat was het dan' .
Als ik iets verander zal ik het hier echter wel schrijven.
Ik hoor u al denken "hoe gaan we nu weten wanneer we die grappige pinguin weer eens kunnen zien?".
Erg eenvoudig: je houdt de RSS-feed in de gaten (zie mijn vorige posts en de 'comic'-pagina) of ik zal het op msn wel tegen je zeggen.

Hoe dan ook, iedereen die Megatokyo wel eens heeft gelezen (klik) weet wat een 'Dead-Piro Day' is. Voor de niet kenners: het komt erop neer dat de tekenaar (Piro van MT) geen stripje heeft kunnen/willen maken en dan maar een schets/cartoon/niets in de plaats online smijt.
Ik heb deze keer een 'cartoon' online gezet.
Enjoy!


In unrelated news: ik mis Stefa voor zot!

In other unrelated news: den blok gaat goed!

1 comment:

Nathan Vandecauter said...

Wie zegt dat ik zin heb om die RSS in de gaten te houden? :(

En het voornaamste nadeel: zo kan ik nergens meer wenen over die strip! :'(