Friday, May 2, 2008

Veel labels, en eigenlijk niet zoveel te zeggen.
Gisteren, donderdag dus, ben ik met Stefa op stap geweest.
We zijn naar zee afgezakt en hebben daar gewandeld, iets gedronken en vooral onozel gedaan.
Ik ben zo blij dat ik haar heb eigenlijk (na al die tijd nog steeds) ^^.
Hoe dan ook, to make a long story short:
we hebben wezen winkelen.
Niet dat het iets is dat ik normaal doe, ofzo.
Maar ik kan ook niet bepaald 'nee' zeggen tegen Stefa.
Ik heb dus een nieuw polo-achtig dingie.
En wie me kent weet dat dit niet bepaald de dingen zijn die ik normaal aandoe...
vandaar een foto, om het julie te helpen inbeelden.




Ik vind het eigenlijk best wel een mooi dingske, dus bereid u voor om me hier veel in te zien rondlopen ^.^.

Bij nader inzien zijn die foto's wel erg geslaagd, ik zal ze in de 'about' pagina steken =D

Grtz,

Stijn

P.S. Er wordt gewerkt aan een nieuwe comic ^^

1 comment:

Anonymous said...

het is PRACHTIG!!
mihi ! maar ik heb ook wel goede smaak hé ^.^
het staat je echt goed!

En gistern was superzaligleuk, dankjewel snoes!
Ook ik hou nog steeds van jou, na al die tijd =]

x.
JOuw Meisj.x