Tuesday, June 3, 2008

Blok && Examens

Om iedereen nog op to date te houden: ik heb bijna gedaan mijn mijn OSC.
Dit vind ik eigenlijk vreemd, omdat ik erop had gerekend om tot dinsdag hieraan bezig te zijn.
Hoe dan ook, ik heb nu gedaan met alle hoofdstukken die we moesten kennen, maar ga toch die 'optionele' hoofdstukken eens doornemen, gewoon omdat ze me zo interessant lijken (ja ik ben mss. een klein beetje nerderig, ja).
Doe extra hoofdstukken zijn in feite een vergelijkende studie in aspecten van het Linux en Windows Operating System. Het boeit me wel om te weten hoe 2 van de grootste OS'en allerhande problemen oplossen.
Vooral qua netwerken dan, omdat mij lijkt dat veel van de verschillende algorithmes die in het boek staan een enorme overhead aan messages geven op het netwerk. Hetgeen ervoor zorgt dat heel het systeem verstopt.
Nu ja, we zien wel :), het is allesinds boeiend.

Het spijtige aan de blok is nog steeds dat ik Stefa mis (zie oudere posts).
is het jullie opgevallen dat mijn vorige tekening nogal sterk op Stefa lijkt?
Dat is waarschijnlijk omdat het grotendeels op haar geinspireerd is. Ja, geinspireerd omdat ik Stefa nooit realistisch zou willen tekenen. Dit omdat ik gewoon niet mooi genoeg kan tekenen om haar op papier neer te zetten.

Hoe dan ook, ik heb een wallpaper voor Stefa gemaakt rond die tekening.
Ze is dan wel voor Stefa bedoeld, maar dat wil niet zeggen dat anderen ze ook niet mogen gebruiken =).

1 comment:

Anonymous said...

*BLOOOOOOOOOOOOST*
ik heb hét liefste liefje van de hele wereld ^.^
*zooo TROTS!!!*

<.33

HOU VN JOU!

't is prachtig!