Monday, June 16, 2008

Examens en Muziek

De afgelopen paar weken heb ik examens gehad (zoals de meesten wel weten),
een kort overzicht:

Informatica Werktuigen:
dit examen was voor de reeks, en het perl programma dat we moesten schrijven deed wat het moest doen, dus passed denk ik.

Object Gericht Programeren: De prof heeft gezegd dat we erdoor waren: passed

Statistiek: Op de Tussentijdse had ik al wat punten geraapt, en op mijn project zal ik ook niet slecht hebben, ik gok dat ik erdoor ben

Fundamenten van de Informatica:
examen goed meegevallen, passed denk ik...

Wat dan met muziek?
Wel de afgelope weken heb ik de hele tijd met muziek op m'n oren gezeten tijdens het leren.
Volgens de mama en papa leidt dit af van het leren enzo, maar mij helpt het net me te concentreren. Erg vreemd, zonder muziek ben ik de aandacht voor theorie veel sneller kwijt, en heb ik meer pauzes nodig tijdens mijn oefeningen.
Dus heb ik een heuse examen playlist samengesteld met allemaal happy, oppeppende liedjes.

Die zal ik in een of andere edit hieronder smijten...

1 comment:

GertVAG said...

"Wel de afgelope weken heb ik de hele tijd met muziek op m'n oren gezeten tijdens het leren.
Volgens de mama en papa leidt dit af van het leren enzo, maar mij helpt het net me te concentreren. "
Troost u, ik heb ook muziek nodig en pa heeft het opgegeven erover te zagen. Heb ook zo studeernummers, oa CD 'The best of soulsister' is een goede studeercd bij mij.