Monday, June 23, 2008

Blokomgeving

Gedurende de afgelopen weken heb ik op m'n kamertje zitten blokken,
en mijn bureau en omgeving zijn meer dan ooit een klein fort geworden.
Hieronder enkele foto's:

Mijn bureau met laptop, Tux op het vensterraam, naast 2 bussen Airduster en Delirium Tremens (roze olifant), er staat ook nog een wierookbrander en een headset.
Op mijn printer liggen mijn schemas besturingsystemen.






Ik eet belachelijk veel pindas tijdens de blok/examens:



En tot slot: de schema's die ik de afgelopen dagen gemaakt heb tijdens het leren:
Iemand die een patroon herkend? (voor diegenen die het hebben gevonden: het gaat perfect uitkomen, want ik heb nog 4 hoofdstukken te gaan)

3 comments:

GertVAG said...

Ik denk dat ik het patroon zie, telkens zelfde : rood, blauw etc herhalend, de eerste drie paperclips drie keer zelfs. Is dit een of andere nerdy strikvraag ? :-)
Wat uw kamer betreft : typisch ... Che, Delirium, PC en Tux ... Dat schreeuwt Stijn. Gezellig dat wel.
Wat betreft de pinda's, you're not the only one : studentenhaver, druiven, chocolade, mentos, kauwgom en nu om toch beetje in te dijken : kauwen op grassprietje maar dat werkt m'n ma dan weer op haar zenuwen.
Ze moesten examens om gezondheidsredenen verbieden : je wordt er dik van ! :-p

Stijn said...

@gert: nee het is wel nerdy, maar geen strikvraag. Stiekem ben ik een beetje een esthetisch freakje.

GertVAG said...

Bwoh, als er maar iets tussen steekt is het al goed genoeg, zelfs oude kalenderblaadjes zijn ok ...