Thursday, June 26, 2008

sterretjes

Gisteren was niet alleen de laatste dag van mijn examenperiode,
het was ook Stefanies laatste dag als 'scholier'.
Mijn vriendin is nu officieel afgestudeerd aan de middelbare school,
en blij dat ze was.

Ik had haar de afgelopen weken verteld dat ik niet kon komen naar haar proclamatie, omdat ik niet zeker wist of ik kon, en omdat ik haar een klein beetje wou verrassen.
Toen ik haar gisteren vertelde dat ik dan toch zou afkomen begon ze zachtjes te tranen.

Wanneer ik haar dan 's avonds zag stond ze daar te glunderen en te stralen, ik vond het echt een prachtig zicht. Blij dat ik was toen ik haar kon vastnemen en de sterretjes in haar ogen kon zien.
*zucht*
Ik klink net als een verliefde puber, hé?
Stiekem ben ik dat ook wel (het 'verliefd'-deel dan).

Volgend jaar wordt helemaal iets nieuw voor ons tweetjes:
Stefa komt in Leuven studeren. Ik zal haar veel meer zien en we gaan veel meer mooie momenten samen beleven. Ik kan haast niet wachten.
Maar langs de andere kant wil ik niet dat de tijd te snel gaat, zodat ik er langer van kan genieten.
't is een grote stap, voor haar natuurlijk, maar ook voor ons.
Maar het kan zeker niet slecht zijn, daar is men buik-vlinder gevoel veel te hevig voor (en dat na twee jaar nog steeds :) ).

Maar genoeg gepraat over verliefd zijn enzo, voor ik de alleenstaanden hier ver depressief krijg.

Ik heb een heuse lijst met vakantie-plannen, en ik hoop dat ik er toch een heel deel van kan waarmaken deze zomer.

  • Door mijn herexamens raken
  • : en hele goeie punten voor IHW halen om te bewijzen dan ik het _wel_ kan.
  • Stefa helpen met naar haar studio te verhuizen en deze te herschilderen

  • Op presidium-week gaan

  • Mijn kamer ont-pindaën

  • Mijn boekenrek ordennen, en clasifiseren volgens Mirthe's systeem
  • (ik vind het nog steeds spijtig dat haar 'afstudeerwerk' niet echt te koop is)
  • De site van stefa's ouders afwerken.

  • Een game maken in java, over pinguins!

  • C++ leren
  • of toch een beetje
  • Beter PHP leren

  • Python leren
  • f of toch een beetje
  • Mijn mama's schoolsite restylen

  • Stefa helpen met een laptop te kopen en deze in orde te zetten

  • Mijn knexgeweer verder uitbouwen en in de tuin testen

  • Karate doen in de tuin (mits de club nu een zomerstop doet)

  • Bloggen

  • Gert's busje (of toch de banken) restylen in een heus hippy-gevoel

  • Naar festivals gaan

  • Afspreken met mensen die ik al een tijd niet meer heb gezien

  • Mezelf blijven

No comments: