Wednesday, June 4, 2008

Ikke

Ik heb net mijn Externe Harde Schijf eens schoongemaakt en foto's van mezelf gevonden!, shock.
Om jullie even mee te laten 'genieten', hieronder enkele foto's


Dat ben dus ik in het eerste of 2de middelbaar (ik weet het zo goed niet meer), toen we pas ons nieuw hondje 'Baloe' hadden. (Immiddels is Baloe een pak groter en weegt ie bijna zoveel als ik)


Op deze ben ik al wat ouder, en heb ik lang haar, jawel.
Foto is gemaakt aan zee, maar kan me niet goed meer herinneren wanneer het was.


Hehe, en omdat ie zo schattig is/was, nog eens baloe, met een zwambad dit keer!

5 comments:

GertVAG said...

Dat weet ik nog, 't "klein Stijntje", zomervakantie 1e-2e middelbaar was dat en die foto is van mijn hand :-) Toen al een fotograafje.
Tjonge ja, was op onze rondrit, o.a. naar de Rooi kapel !

Hihi, leuk deze retrospectie, komt dat nu door uw wijsbegeerte ?

Groetjes,
Gert

Stijn said...

Het komt vooral door oud te worden denk ik :p

GertVAG said...

Niet klagen hè, ik ben nog altijd 1,5 jaar ouder dan gij :-p

Groetjes,
Gert

Stijn said...

Ik haal u nog wel in!

GertVAG said...

Wie weet, tijd is relatief volgens m'n held Einstein :-p

En nog volgens hem ; massa heeft energie ! Dus volgens hem heb ik meer energie dan gij !

Naah ... Don't think so !

Groetjes,
Gert