Saturday, June 21, 2008

Rommel

't Is dan wel blok, en mijn kamer is grotendeels proper (afgezien van wat rondslingerend ondergoed/kleren) maar mijn boekenkast is een HEL!

Boeken van de middelbare in dozen, oude studieboeken van men pa, waar "ge wel eens war nuttige info in kunt vinden" - hetgeen helemaal waar is, maar ze slorpen plaats! -, strips, kleren (?) , kippling aapjes, claseurs, informatica boeken....

Reden van deze post is dat ik net een kwartier (!) heb zitten zoeken naar mijn cursus SOCS om er iets in na te kijken over netwerkmodellen (het heeft te maken met flood-control in bepaalde lagen).
Ik moet van de vakantie (na mijn examens dus) mijn boekenkast voor de eerste keer OOIT klasseren, me dunkt.

Misschien is dit wel wat. Het idee is alleszins erg geslaagd. Misschien moet ik ook zo eens iets - vanzelfsprekend minder uitgebreid - uitdenken voor mijn boekenkast ...

No comments: