Tuesday, August 5, 2008

Sander zijn pc ...

... is weer naar de zak.
En ik kan het weer oplossen.
Soit, zen windows start niet meer op, en via Ubuntu kan ik ook niet meer aan zijn filesystem van windows, want daar staat blijkbaar een passwoord op dat hij nooit zelf heeft ingesteld.
Hoe dan ook: net een Gparted-dvd gebrand.
Kijken of we de hele zooi niet kunnen formateren...

P.S. Ik moet nog een blogje schrijven over de dagen die ik vorige week met stefa doorbracht, maar dat staat eigenlijk al op haar blog te lezen ...

2 comments:

Sander Van der Maelen said...

Je kan alleszins vanuit Ubuntu zijn cruciale bestanden kopiƫren - misschien helpt dat?

Stijn said...

@Sander: enkel van de niet-gecorrupteerde schijf.
Ik heb een hele miserie gehad, met dat ik windows NA ubuntu heb geinstald (GRUB die door windows werd overschreven, met als gevolg dat ik niet meer op zijn ubuntu raakte).
Maar uiteindelijk is het in orde geraakt, draait zijn graficshe kaart terug onder windows, en heeft hij weer internet.

De meeste van zijn programma's had ik nog op HD.
Dus eigenlijk is hij vooral zijn documenten en settings kwijt.